Універсітэт Структура ўніверсітэта Кафедры Фармакалогіі імя прафесара М.У.Караблёва

Ідэалагічная і выхаваўчая работа на кафедры праводзіцца ў адпаведнасці з распрацаваным планам, зацверджаным на пасяджэнні кафедры і ўзгодненым з аддзелам выхаваўчай работы з моладдзю ўніверсітэта.

Адказны за арганізацыю ідэалагічнай і выхаваўчай работы - асістэнт Губарэвіч І.Я.

Мэта ідэалагічнай і выхаваўчай работы на кафедры фармакалогіі ім. праф. М.В. Караблёва: правядзенне інфармацыйнай, выхаваўчай і ідэалагічнай падрыхтоўкі будучых маладых спецыялістаў.

Зыходзячы з мэты, вызначаны наступныя задачы:

1. забяспечыць інфармаванне студэнтаў па асноўных пытаннях ідэалагічнай і выхаваўчай накіраванасці ў Рэспубліцы Беларусь;

2. сфарміраваць у студэнтаў пэўную сістэму палітычных, сямейных каштоўнасцяў, грамадзянска-патрыятычнай і прафесійнай самасвядомасці;

3. прывіць вучням навыкі культуры паводзін і зносін у навучальнай установе і за яе межамі;

4. правесці сацыяльна-педагагічную падтрымку і аказанне неабходнай псіхалагічнай дапамогі навучэнцам;

5. стварыць умовы для развіцця творчых здольнасцей студэнтаў і іх самарэалізацыі;

6. сфарміраваць асновы культуры здаровага ладу жыцця.

Куратарская праца

Выкладчыкі кафедры (Крукоўская А.Ю., Губарэвіч І.Я. і Васі-люк А.А.) выступаюць куратарамі навучальных груп. Куратары штотыдзень праводзяць інфармацыйныя і штомесяц куратарскія гадзіны, на якія абмяркоўваюць пытанні па ўсіх напрамках выхаваўчай работы, суправаджаюць студэнтаў на універсітэцкіх і гарадскіх мерапрыемствах, наведваюць інтэрнаты і арганізуюць прагляды фільмаў у кінатэатрах горада.

Правядзенне інфармацыйна-выхаваўчых мерапрыемстваў

У адпаведнасці з зацверджаным планам, на кафедры праводзяцца інфармацыйна-выхаваўчыя гадзіннікі са студэнтамі ўсіх факультэтаў. Дадзеныя мерапрыемствы праходзяць у выглядзе семінараў, гутарак, дыскусій, абмеркавання актуальных праблем, студэнты падрыхтоўваюць паведамленні пра памятныя падзеі і даты ў гісторыі нашай дзяржавы, праводзіцца абмеркаванне пытанняў прафілактыкі шкодных звычак, фарміравання здаровага ладу жыцця, сямейнага і гендэрнага выхавання.

На кафедры праводзяцца гутаркі па стымуляванні актыўнай вучобы, па ўцягванні студэнтаў навуковую дзейнасць, па ўсведамленні навучэнцамі сацыяльнай значнасці сваёй будучай прафесіі і ўключэнні ў наступную прафесійную дзейнасць.

Актыўна прымяняюцца актыўныя методыкі навучання, якія дапамагаюць рэалізаваць цэлы спектр задач: павышэнне матывацыі і цікавасці да навучання, камунікатыўныя навыкі, арганізацыя вольнага часу, фарміраванне прафесійных кампетэнцый. Прыкладам такой актыўнай методыкі можа быць праведзеная навучальная гульня «Фармакон».