Універсітэт Структура ўніверсітэта Аддзелы Аддзел клінічнай работы і паслядыпломнай падрыхтоўкі

Напрамкі дзейнасці

Аддзел клінічнай работы і паслядыпломнай падрыхтоўкі - самастойнае структурнае падраздзяленне ўстановы адукацыі «Гродзенскі дзяржаўны медыцынскі ўніверсітэт», ствараецца, рэарганізуецца і ліквідуецца загадам рэктара ўніверсітэта. Непасрэдную курацыю працы аддзела ажыццяўляе прарэктар па лячэбнай працы.

Асноўныя мэты клінічнага аддзела:

1. удасканаленне тэарэтычных ведаў і практычных навыкаў выпускнікамі ўстановы адукацыі «Гродзенскі дзяржаўны медыцынскі ўніверсітэт» у аб'ёме, неабходным для выканання прафесійнай дзейнасці па абранай спецыяльнасці ў адпаведнасці з патрабаваннямі адукацыйнага стандарта пасляўніверсітэцкай прафесійнай адукацыі;

2. паглыбленне прафесiйных ведаў, удасканаленне практычных навыкаў, асваенне перадавых медыцынскіх тэхналогій ўрачамi-спецыялiстамi ўстаноў аховы здароўя;

3. каардынацыя і арганізацыйна-метадычнае забеспячэнне лячэбна-дыягнастычнай працы прафесарска-выкладчыцкага складу клінічных кафедр універсітэта:

а) на асноўных і дадатковых клінічных базах,

б) у паліклінічных установах аховы здароўя г. Гродна,

в) у арганізацыях аховы здароўя Гродзенскай і Брэсцкай абласцей (выязная арганізацыйна-метадычная і лячэбна-кансультатыўная дапамога ў планавым і экстраным парадку);

4. каардынацыя дзеянняў прафесарска-выкладчыцкага складу клінічных кафедраў універсітэта з кіраваннем аховы здароўя Гродзенскай і Брэсцкай абласцей па аказанні высокакваліфікаванай дапамогі насельніцтву;

5. укараненне навуковых дасягненняў у лячэбна-дыягнастычны працэс;

6. стварэнне на клінічных кафедрах неабходных умоў для якаснага навучання студэнтаў;

7. аказанне неабходнай лячэбна-кансультатыўнай дапамогі студэнтам.

 

Асноўныя задачы клінічнага аддзела:

1. правядзенне бягучай і выніковай атэстацыі ўрачоў-інтэрнаў па спецыяльнасцях інтэрнатуры;

2. арганізацыя прафесійнай падрыхтоўкі ўрачоў-спецыялістаў па праграмах клінічнай ардынатуры;

3. аказанне арганізацыйна-метадычнай дапамогі клінічным кафедрам універсітэта пры падрыхтоўцы новых праграм для клінічных ардынатараў і ўрачоў-інтэрнаў;

4. ажыццяўленне кантролю над падрыхтоўкай клінічных ардынатараў на кафедрах універсітэта і падрыхтоўкай урачоў-інтэрнаў на базах інтэрнатуры;

5. арганізацыя, планаванне прыёму і падрыхтоўкі выпускнікоў медыцынскіх ВНУ па праграмах інтэрнатуры і клінічнай ардынатуры ў рамках бюджэтнага і пазабюджэтнага фінансавання (на дагаворнай аснове);

6. арганізацыя працы камісіі па пераразмеркаванні выпускнікоў універсітэта;

7. планаванне і арганізацыя дзейнасці, звязанай з арганізацыяй і аказаннем медыцынскай дапамогі, правядзеннем медыцынскай экспертызы на клінічнай базе;

8. каардынацыя дзейнасці, звязанай з арганізацыяй і аказаннем медыцынскай дапамогі, правядзеннем медыцынскай экспертызы на клінічнай базе сумесна з кіраўнікамі клінічных баз;

9. кантроль стану дзейнасці, звязанай з арганізацыяй і аказаннем медыцынскай дапамогі, правядзеннем медыцынскай экспертызы на клінічнай базе;

10. удасканаленне сістэмы кіравання дзейнасці, звязанай з арганізацыяй і аказаннем медыцынскай дапамогі, правядзеннем медыцынскай экспертызы на клінічнай базе;

11. кантроль выканання загадаў, распараджэнняў і інструктыўна-метадычных дакументаў Міністэрства аховы здароўя Рэспублікі Беларусь, галоўнага ўпраўлення аховы здароўя Гродзенскага абласнога выканаўчага камітэта і рэктара ўніверсітэта па лячэбна-прафілактычных пытаннях;

12. кантроль прыбыцця ўрачоў-інтэрнаў на базы інтэрнатуры і маладых спецыялістаў да першага месца працы;

13. вядзенне персанальнага ўліку выпускнікоў (маладых спецыялістаў) і аналіз іх працаўладкавання.

 

У адпаведнасці з асноўнымі задачамі на клінічны аддзел ўскладаюцца наступныя функцыі:

1. каардынацыя дзейнасці, звязанай з арганізацыяй і аказаннем медыцынскай дапамогі, правядзеннем медыцынскай экспертызы на клінічнай базе сумесна з кіраўнікамі клінічных баз;

2. ажыццяўленне кантролю выканання кіруючых дакументаў і матэрыялаў вышэйшых арганізацый, загадаў рэктара ўніверсітэта па пытаннях арганізацыі дзейнасці, звязанай з арганізацыяй і аказаннем медыцынскай дапамогі, правядзеннем медыцынскай экспертызы на клінічнай базе;

3. кіраўніцтва клінічнымі кафедрамі па аказанні планавай і выязной лячэбна-дыягнастычнай і арганізацыйна-метадычнай дапамогі практычнай ахове здароўя;

4. кантроль дзейнасці прафесарска-выкладчыцкага складу, якія працуюць у якасці галоўных пазаштатных спецыялістаў галоўнага ўпраўлення аховы здароўя Гродзенскага абласнога выканаўчага камітэта і ў складзе праблемных камісій;

5. кантроль заключэння і выканання пагадненняў паміж кафедрамі ўніверсітэта і ўстановамі аховы здароўя аб узаемадзеянні ў арганізацыі лячэбна-прафілактычнай дапамогі, навучальнага працэсу і навукова-метадычнай работы;

6. вывучэнне, абагульненне і распаўсюджванне вопыту работы лепшых кіраўнікоў клінік, калектываў кафедр па аказанні дапамогі практычнай ахове здароўя, прапагандзе навукова-метадычных ведаў;

7. падрыхтоўка праектаў загадаў па накіраванні дзейнасці, звязанай з арганізацыяй і аказаннем медыцынскай дапамогі, правядзеннем медыцынскай экспертызы на клінічнай базе;

8. арганізацыя вучэбна-метадычнага кіраўніцтва і сістэматычнага кантролю выканання праграм клінічнай ардынатуры і інтэрнатуры;

9. арганізацыя работы па персанальным уліку выпускнікоў (маладых спецыялістаў) і аналізе іх працаўладкавання;

10. распрацоўка арганізацыйна-метадычнай і вучэбна-метадычнай дакументацыі па падрыхтоўцы ўрачоў-інтэрнаў і клінічных ардынатараў;

11. аналіз вынікаў падрыхтоўкі ў інтэрнатуры і ў клінічнай ардынатуры;

12. унясенне прапаноў па ўдасканаленні падрыхтоўкі ў інтэрнатуры і ў клінічнай ардынатуры;

13. арганізацыя ўліку выканання планаў і праграм па падрыхтоўцы клінічных ардынатараў;

14. афармленне кантрактаў на падрыхтоўку ў клінічнай ардынатуры на платнай аснове;

15. складанне справаздач і падвядзенне вынікаў падрыхтоўкі ў інтэрнатуры і ў клінічнай ардынатуры;

16. арганізацыя работы па пераразмеркаванні маладых спецыялістаў.