Універсітэт Структура ўніверсітэта Аддзелы Аддзел матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння і маркетынгу

Напрамкі дзейнасці

1. Арганізацыя матэрыяльнага забеспячэння вучэбным і лабараторным абсталяваннем, расходнымі матэрыяламі для правядзення навучальных заняткаў.

2. Арганізацыя матэрыяльнага забеспячэння для выканання навукова-даследчых работ, якія праводзяцца універсітэтам, у адпаведнасці з зацверджанымі каштарысамі расходаў.

3. Забеспячэнне матэрыяльнымі рэсурсамі гаспадарчай дзейнасці структурных падраздзяленняў універсітэта.

4. Падрыхтоўка неабходных дакументаў і арганізацыя правядзення працэдур дзяржаўных закупак у адпаведнасці з усталяваным для аддзела пералікам прадукцыі і матэрыялаў.

5. Забеспячэнне кантролю якасці прадукцыі., якая пастаўляецца на склады універсітэта.

6. Аказанне метадычнай дапамогі работнікам структурных падраздзяленняў па пытаннях складання заявак на набыццё неабходнай прадукцыі.

7. Атрыманне інфармацыі ад структурных падраздзяленняў аб якасці атрыманых  тавараў, матэрыялаў і абсталявання.